SEB arena aplikacija
Sporto aikštelių ir kitų paslaugų rezervavimo ir valdymo sistema.
Visuose ekranuose
Sistema turi vieną branduolį, kuris yra pasiekiamas per visus įmanomus įrenginius (kompiuteris, telefonas, planšetė). Todėl buvo sukurta tiek desktop aplinka tiek mobili aplikacija. Tai leidžia kiekvienoje aplinkoje patogiausiu būdu greitai pasiekti reikiamą informaciją.
Pirkimas ir pardavimas
Didelis aikštelių skaičius ir skirtingo laiko rezervacijų valdymas buvo pagrindinis sprendimo iššūkis. Naujas pasirinktas formatas leidžia vienu metu pamatyti daugiau informacijos. Vartotojai gali ne tik pirkti, bet ir parduoti žaidimo laiką, matyti savo esamas rezervacijas, jas administruoti.
Paieška ir filtrai
Greitai ieškomą informaciją galima pasiekti standartinių paieškos laukų pagalbą. Tačiau pažengusiems vartotojams patogiau nustatyti nuolatinius filtrus, kurie leis matyti tik aktualią informaciją. Tai gali būti konkretus laikas, aikštelės danga ar sporto šaka.
Patogūs mokėjimo būdai
Pagal vartotojų poreikį galima rinktis kelis atsiskaitymo kelius. Daugumai įprastas vienkartinis mokėjimas, kai pasirinkti laikai sudedami į krepšelį ir apmokami e-komercijoje įprastais būdais. Tačiau galimas ir kreditų pirkimas - pinigų suma, kurią galima naudoti greitesniam aikštelės užsakymui.
Duomenų apjungimas
Sistema naudoja ilgus metus kauptus klientų duomenis ir tam pritaikytą vidinę sistemą, prie kurios struktūros teko prisitaikyti, kuriant naują aikštelių rezervacijos sistemą. Todėl dalis greitaveikos sprendimų susiję su „nenugalima jėga“.