BRC
Transporto pardavimo portalas
Vienos didžiausių Baltijos šalyse transporto pardavimo kompanijos svetainės dizainas. Tai pagrindinė kontakto su klientu vieta, todėl gerosios UX/UI praktikos ir nauji grafiniai sprendimai nulėmė puikų galutinį rezultatą.
Atskyrėme auditorijas
Nuo pat pradžių svetainėje nusprendėme atkirti B2C ir B2B auditorijas ir pasiūlymus jiems formuoti atskirai.
Pirmas puslapis
Patogi paieška
Paieška yra dažniausiai naudojamas šios svetainės elementas, todėl jis ne tik turi būti pastebimas, bet ir turėti visus pirkėją dominančius parametrus. Suradome kompromisą tarp daug ir greitai.
Kuo daugiau
Pasiūlymų sąraše iškėlėme aiškų tikslą, kad vartotojas per trumpiausią laiką pamatytų kuo daugiau skelbimų. Toks sprendimas padidina tikimybę surasti tinkamą variantą.
Galutinis tikslas
Galutinis tikslas kai vartotojas apsisprendžia yra skelbimo puslapis, todėl čia jis turi rasti ne tik pilną automobilio informaciją, bet ir finansavimo pasiūlymus, bei kvietimą veikti - susisiekti su konkrečiu atsakingu asmeniu.
Viskas apgalvota
Sukūrėme daugiau 20 skirtingų dizaino šablonų ir apgalvojome visus vartotojo “kelius” iki galutinio tikslo, kur būtų galima lengvai susisiekti su pardavėju.
Pritaikymas
Daugiau nei pusė ieškančių transporto priemonės vartotojų, paiešką vykdo mobilaus telefono pagalba, todėl didelės apimties turinio atvaizdavimui mažame ekrane buvo skirta ne mažiau laiko, nei pilnavertei svetainės versijai.
Stiliaus gidas
Kiekvienam mūsų projektui yra formuojamas atskiras svetainės elementų stiliaus gidas. Jis leidžia ir ateityje nenukrypti nuo vientisos stilistinės linijos. Čia įprastai nurodomi visi elementai, kurie kartojasi įvairiose svetainės vietose, parodomos jų interakcijos, todėl BRC projektas, ne išimtis.