Pažintinis žaidimas vaikams
Eismopolis
Internetu pasiekiamas eismo saugumo pažintinis žaidimas.
Prekinio ženklo sukūrimas.
Užduotis
Sugalvoti ir realizuoti, mokyklinio amžiaus vaikams skirtą, žaidimą. Jo pagalba vaikai būtų įtraukti į saugas eismo pagrindų pažinimą.
Prekės ženklas
Eismopolis
Panaudota žinomo žaidimo asociacija nusako laukiamas turinys ir žaidimo taisyklės. Identitetas ryškus, patrauklus tiksliniai auditorijai.
Galimos logotipo spalvinės variacijos
Logotipo pagrindinės spalvos
Logotipo minimalios erdvės zona
Interneto žaidimas
Visas žaidimas vyksta interneto naršyklėje. Tereikia kelių registracijos žingsnių ir galima pradėti žaisti tiek kompiuteryje, tiek mobiliame įrenginyje.
Registracija
Paprasta kelių žingsnių registracija buvo testuota skirtingų amžiaus grupių focus grupių.
Žaidimas
Žaidimo logika susideda iš keliavimo keliu, su 24 stotelėmis. Kiekvienoje iš jų yra po 4 skirtingo tipo užduotis, kurios paaiškina temą ir patikrina kaip ją įsisavino žaidėjas.
Užduotys
Kiekvieną iš kelio stotelių sudaro 4 dalys, kurių pagalba vaikas supažindinamas su tema ir atlieka užduotis, kurios padeda ją įsisavinti.
1
Iliustracijų pagalba pateikiama pamoka.
2
Trumpas testas padeda atsiminti.
3
Video pavojaus suvokimo pamoka.
4
Žaidimas skirtas užtvirtinti žinias.
Pavojaus pastebėjimas
Specialus video formatas, vaikus įtraukiantis į realias situacijas, kuriose reikia sustabdyti video toje vietoje, kur pajaučiamas pavojus. Algoritmas skaičiuoja kaip tiksliai žaidėjas suvokia grėsmę.
Iliustracijos
Kad vaizdžiai pateikti informaciją buvo nupiešta keli šimtai unikalių iliustracijų.
Ir daugiau...
Varžymasis
Visi žaidėjau už rezultatus gauna ženkliukus. Taip pat savo rezultatus galima palyginti su kitais to paties miesto žaidėjais.